17 September 2013

Ζωγραφίζω, παίζω και μαθαίνω την αλφαβήτα / I paint, I play and I 'm learning the alphabet

Το φθινόπωρο του 2011, δύο χρόνια πριν, είχα μια ιδέα για ένα βιβλίο δραστηριοτήτων. 
Ηθελα ένα βιβλίο με πολλές λέξεις και πλούσιο σε εικόνες. 
Ενα βιβλίο που να μπορεί να το χαρεί ένα παιδάκι μόνο του 
αλλά να μπορεί να του το διαβάσει ευχάριστα ο γονίος. 
Που να είναι απλό και καλοσχεδιασμένο χωρίς όμως να είναι ακριβό! 
Που να έχει εναν εκπαιδευτικό σκοπό. Ενα βιβλίο που θα ήθελα να έχω 
και να το βλέπω μαζί με τα πιτσιρίκια μου! 
Eνα βιβλίο που δεν μπορούσα να το βρω πουθενά!
Κάπως έτσι ξεκίνησα να το οργανώνω και σιγά-σιγά να το εικονογραφώ 
και να το σχεδιάζω. Κάποιοι από τους στενούς μου φίλους το είδαν 
και με βοήθησαν με τη γνώμη τους...

Το πρώτο μου βιβλίο, "Ζωγραφίζω, παίζω και μαθαίνω την αλφαβήτα"
κυκλοφορεί από σήμερα από τις εκδόσεις Πατάκη!
Είναι ένα παιδικό βιβλίο δραστηριοτήτων, 56 σελίδων για παιδιά προσχολικής ηλικίας (4+).
Πρόκειται για ένα αλφαβητάρι που σκοπός του είναι να βοηθήσει 
τα παιδιά να εξοικειωθούν με την αναγνώριση των γραμμάτων, 
να χρωματίσουν σε οργανωμένο χώρο, να παίξουν με τα γράμματα 
και τις εικόνες και τελικά να έχουν μια δημιουργική πρώτη επαφή 
με τα γράμματα της ελληνικής γλώσσας.
υ.γ. ενα αντίτυπο-δωράκι σύντομα!

Almost 2 years ago, in the autumn of 2011 I had an idea for an activity book.
I was looking for a book with lots of words and images. 
A book that a kid and a parent would enjoy discovering and reading. 
A simple and well designed book but without being expensive! 
Αn educational book.
A book that I would love to have and read it along with my kids! 
A book that I couln't find anywhere!
So I started planning it and soon after illustrating and designing it. 
Some of my closest friends gave me their opinion and comments about the book...
 My first book, "I paint, I play and I am learning the alphabet",  
just got published today by Patakis Publications56 pages activity book, 
for preschool children (4 +). It's an alphabet book whose aim is 
to help children learn the forms of the greek letters, while painting 
in a designated area, playing with the alphabet and pictures and finally 
have a creative first contact with the letters of the Greek language.
p.s. a giveaway really soon!
You can find it here!

No comments:

Post a Comment